Elindult az „Örökbe fogadni híresen jó!” kampányunk

Budapest, 2023. március 29. – Mit keresett egy kutya a laborban a C-vitamin feltalálása közben? Hogyan inspirálta Babits, Móricz és Rippl-Rónai művészetét a kutyatartás? Jobban szerette-e kutyáit Léda Adynál? Hol nyugszik Sisi kedvenc kutyája? Új kampányunkban ezeket a híresen jó kutya-gazdi történeteket mutatjuk be.

  A következő hetekben az social média felületeinken mutatjuk be a magyar történelem leghíresebb kutyatartóit és azt, hogy hogyan tette szebbé, izgalmasabbá vagy tartalmasabbá életüket kiskedvencük jelenléte. A kampány célja, hogy rávilágítson, bármekkorát is fordul körülöttünk a világ, az állattartás öröme mindig változatlan marad.

A több mint 100 éves időszakot felölelő történetekben olyan ikonikus szereplőkről esik majd szó, mint Babits Mihály, Léda, Sisi, Móricz Zsigmond, Pilinszky János, Rippl-Rónai József vagy Szent-Györgyi Albert.

„Alapítványunk küldetése a kevésbé esélyes, gyakran idősebb, keverék kutyák örökbeadása, ami különösen nagy kihívás. Nem csupán a rengeteg, gazdira váró kutya miatt, de a nehezedő gazdasági helyzetben is egyre nehezebb elkötelezett, életre szóló felelősséget vállaló örökbefogadó családot találni. Mi mindig a pozitív kommunikációban, a példamutatásban hiszünk, ezért is fogadtuk hatalmas örömmel a Dentsu Hungary segítségét, hogy közös kampányunkkal kedvet csináljunk az önhibájukon kívül árván maradt, kidobott kutyák befogadásához” – hangsúlyozta Óvári András, a Vigyél Haza Alapítvány alapítója.

Érdemes lesz figyelemmel kísérni a Vigyél Haza Facebook és Instagram oldalát május végéig, hiszen a fent említetteken túl számos izgalmas tartalommal készülünk.

Köszönjük minden intézménynek, médiapartnernek és támogatónak, hogy nagylelkű felajánlásaikkal csatlakoztak a kampányunkhoz:

  • A TV szpot narrátori szerepét pro bono vállalta Für Anikó, Jászai Mari-díjas magyar színésznő, érdemes művész.
  • Az archív fotókat a Petőfi Irodalmi Múzeum, az Országos Széchényi Könyvtár Digitális Képarchívuma és a The Moss Report biztosította számunkra.
  • Nyomtatott hirdetési felületeinket a Marquard Mediának és a Ringiernek köszönhetjük.
  • Televíziós reklámhelyeket ajánlott fel az RTL, az RTL II, a Cool és a Film+.
  • Összesen több, mint 120 digitális outdoor felület kaptunk a Screenpostertől és a JcDecaux Hungarytól.
  • Natív- és szerkesztői sajtómegjelenésekkel támogatja az ügyet a Jazzy Rádió, a Klasszik Rádió, a Petőfi Rádió, az RTL Reggeli, a Kiskegyed és a Blikk Nők.
  • Online hirdetési lehetőséget ajánlott fel felületein a Mediaworks, a Ringier, a Marquard Media, a HVG.hu, a Strossle Network, a Net Média Network, a FemCafé.hu, az Adevinta, a Project Agora, az Indamedia és az Infinety.
  • A kampányt a dentsu Hungary kreatív- és médiacsapata készítette.

* * *

🐶 Fogadj örökbe Te is: www.vigyelhaza.hu
🙏🏻 Vagy segítsd munkánkat adód 1%-ával: 18196384-1-42