Ügyfél – és panaszkezelés



Információ nyújtás rendje, módja:

On-line
A Vigyél haza Alapítvány a szervezetéről, eredményeiről és programjairól, önálló weboldalán és facebook oldalán keresztül nyújt információt.

Telefon
Telefonos információszolgálat:
Hétfőtől- péntekig  9.00 – 18.00 óráig

szombaton 9.00-14.00 óráig érhető el a 06 209 344 826-os telefonszámon.

Levél
A Vigyél Haza Alapítvány levélcíme:
1174 Budapest, Ady Endre utca 12.

email: info@vigyelhaza.hu

A beérkező levelekre 5 munkanapon belül, e-mail üzenetekre legkésőbb 3 munkanapon belül válaszolunk

Személyes elérhetőség
Telefonos egyeztetést követően ( 06 20 934 4826)
Az alapítvány hivatalos dokumentumaiba személyesen betekinteni, előzetes telefonos egyeztetést követően, az alapítvány telephelyén lehet.

PANASZKEZELÉS

Ügyfeleink panaszaikat írásban, postán, email-en, vagy facebook oldalunkon jelenthetik be.
A beérkezett panaszokat az Alapítvány megvizsgálja és 8 munkanapon belül megválaszolja.

A panaszbejelentéshez szükséges adatok:
– Panasz rövid leírása
– Bejelentő neve
– Visszajelzéshez posta vagy email cím

    A panaszkezelés folyamata:

  • a beérkezett panasz 1 munkanapon belül a témáért felelős önkéntes munkatársunkhoz kerül
  • megvizsgálja a panasz tényszerűségét, okát és javaslatot tesz 3 munkanapon belül a panasz kezelésére, szükség esetén a panaszban megjelölt körülmény megváltoztatására.
  • a válaszadásért felelős önkéntes munkatárs 3 munkanapon belül érdemben válaszol a panaszosnak.
  • a válasszal egy időben tájékoztatja  a témáért felelőst a panasz megválaszolásáról, az indokolt intézkedés meghozataláról
  • A beérkezett panaszt az erre rendszeresített táblázatban regisztráljuk. A panaszosnak a panasz beérkezésével megegyező felületen (emailben, vagy Facebookon) adunk visszajelzést.

A panaszos jogai:

  • Amennyiben a panaszos nem elégedett a kapott válasszal/megoldással, az alapítvány kuratóriumának elnökéhez fordulhat, központi email címünkön keresztül. (info@vigyelhaza.hu )

Panaszkezelési beszámoló 2017

2017 évben beérkezett valamennyi panasz (8 bejelentés)  tartalma arra vonatkozott, hogy a panaszosnak nem tudunnk, vagy nem szándékoztunk olyan kutyát örökbe adni, mely megítélésünk szerint nem volt az életmódjának, életkörülményeinek, vagy családi állapotának megfelelő. Döntésünket minden esetben a kutya vagy a potenciális örökbe fogadó érdekében hoztuk meg. A feltétel-rendszert és az örökbe fogadás folyamatát már előzetesen megismerheti minden érdeklődő a honlapunkon.

Az elutasítás okai: idős ember, vagy kisgyermek mellé felelősséggel nem adható kutya, Csak kinti, tartásra, folyamatosan kennelben tartásra nem adható állat, Napközben hosszú időre magára hagyott kutya, albérletben történő elhelyezés

A kifogások  facebook privát üzenetben, emailen, vagy telefonon érkeztek, melyeket minden esetben azonos felületen válaszoltunk meg. A beérkezett panaszok státusza: lezárt.