Ügyfél – és panaszkezelés



Információ nyújtás rendje, módja:

On-line
A Vigyél haza Alapítvány a szervezetéről, eredményeiről és programjairól, önálló weboldalán és facebook oldalán keresztül nyújt információt.

Telefon
Telefonos információszolgálat:
Hétfőtől- péntekig  9.00 – 18.00 óráig

szombaton 9.00-14.00 óráig érhető el a 06 209 344 826-os telefonszámon.

Levél
A Vigyél Haza Alapítvány levélcíme:
1174 Budapest, Ady Endre utca 12.

email: [email protected]

A beérkező levelekre 5 munkanapon belül, e-mail üzenetekre legkésőbb 3 munkanapon belül válaszolunk

Személyes elérhetőség
Telefonos egyeztetést követően ( 06 20 934 4826)
Az alapítvány hivatalos dokumentumaiba személyesen betekinteni, előzetes telefonos egyeztetést követően, az alapítvány telephelyén lehet.

PANASZKEZELÉS

Ügyfeleink panaszaikat írásban, postán, email-en, vagy facebook oldalunkon jelenthetik be.
A beérkezett panaszokat az Alapítvány megvizsgálja és 8 munkanapon belül megválaszolja.

A panaszbejelentéshez szükséges adatok:
– Panasz rövid leírása
– Bejelentő neve
– Visszajelzéshez posta vagy email cím

    A panaszkezelés folyamata:

  • a beérkezett panasz 1 munkanapon belül a témáért felelős önkéntes munkatársunkhoz kerül
  • megvizsgálja a panasz tényszerűségét, okát és javaslatot tesz 3 munkanapon belül a panasz kezelésére, szükség esetén a panaszban megjelölt körülmény megváltoztatására.
  • a válaszadásért felelős önkéntes munkatárs 3 munkanapon belül érdemben válaszol a panaszosnak.
  • a válasszal egy időben tájékoztatja  a témáért felelőst a panasz megválaszolásáról, az indokolt intézkedés meghozataláról
  • A beérkezett panaszt az erre rendszeresített táblázatban regisztráljuk. A panaszosnak a panasz beérkezésével megegyező felületen (emailben, vagy Facebookon) adunk visszajelzést.

A panaszos jogai:

  • Amennyiben a panaszos nem elégedett a kapott válasszal/megoldással, az alapítvány kuratóriumának elnökéhez fordulhat, központi email címünkön keresztül. ([email protected] )

Panaszkezelési beszámoló 2020

2020 évben is sokat segített az esetleges panaszok, félreértések megelőzésében, hogy az örökbe fogadni szándékozóknak kérdőívet szükséges kitölteniük, melyben előzetesen pontosítjuk a kutyatartás tervezett körülményeit.

A beérkezett panaszok (8 bejelentés) közül 5 tartalma arra vonatkozott, hogy a panaszosnak nem tudtunk, vagy nem szándékoztunk olyan kutyát örökbe adni, mely megítélésünk szerint nem volt az életmódjának, életkörülményeinek, vagy családi állapotának megfelelő. Döntésünket minden esetben a kutya vagy a potenciális örökbe fogadó érdekében hoztuk meg. A feltétel-rendszert és az örökbe fogadás folyamatát már előzetesen megismerheti minden érdeklődő a honlapunkon.

Az elutasítás okai: a COVId alatt csak átmenetileg tud a kutyáról felelősen gondoskodni, idős ember vagy kisgyermek mellé felelősséggel nem adható kutya, Csak kinti, tartásra, folyamatosan kennelben tartásra nem adható állat, Napközben hosszú időre magára hagyott kutya, albérletben történő elhelyezés.

További 3 bejelentés arra vonatkozott, hogy nem szándékoztuk átvenni a panaszos bármely okból (megunt, megváltozott a családi körülmények) tovább tartani nem kívánt kutyáját. Ezekben az esetekben elmagyaráztuk, hogy alapítványunk az árva és sérült kutyákon segít. Nem tudjuk magánszemélyek személyes felelősségét átvállalni.

A kifogások facebook privát üzenetben, emailen, vagy telefonon érkeztek, melyeket minden esetben azonos felületen válaszoltunk meg. A beérkezett panaszok státusza: lezárt.

Panaszkezelési beszámoló 2019

2019 évben jelentősen csökkentette a panaszok, vagy sok esetben félreértések számát, hogy az örökbe fogadni szándékozóknak kérdőívet szükséges kitölteniük, melyben előzetesen pontosítjuk a kutyatartás tervezett körülményeit.

A beérkezett panaszok (8 bejelentés) közül 6 tartalma arra vonatkozott, hogy a panaszosnak nem tudtunk, vagy nem szándékoztunk olyan kutyát örökbe adni, mely megítélésünk szerint nem volt az életmódjának, életkörülményeinek, vagy családi állapotának megfelelő. Döntésünket minden esetben a kutya vagy a potenciális örökbe fogadó érdekében hoztuk meg. A feltétel-rendszert és az örökbe fogadás folyamatát már előzetesen megismerheti minden érdeklődő a honlapunkon.

Az elutasítás okai: idős ember vagy kisgyermek mellé felelősséggel nem adható kutya, Csak kinti, tartásra, folyamatosan kennelben tartásra nem adható állat, Napközben hosszú időre magára hagyott kutya, albérletben történő elhelyezés.

További 2 bejelentés arra vonatkozott, hogy nem szándékoztuk átvenni a panaszos bármely okból (megunt, megváltozott a családi körülmények) tovább tartani nem kívánt kutyáját. Ezekben az esetekben elmagyaráztuk, hogy alapítványunk az árva és sérült kutyákon segít. Nem tudjuk magánszemélyek személyes felelősségét átvállalni.

A kifogások facebook privát üzenetben, emailen, vagy telefonon érkeztek, melyeket minden esetben azonos felületen válaszoltunk meg. A beérkezett panaszok státusza: lezárt.

Panaszkezelési beszámoló 2018

2018 évben beérkezett panaszok (14 bejelentés) közül 10 tartalma arra vonatkozott, hogy a panaszosnak nem tudtunk, vagy nem szándékoztunk olyan kutyát örökbe adni, mely megítélésünk szerint nem volt az életmódjának, életkörülményeinek, vagy családi állapotának megfelelő. Döntésünket minden esetben a kutya vagy a potenciális örökbe fogadó érdekében hoztuk meg. A feltétel-rendszert és az örökbe fogadás folyamatát már előzetesen megismerheti minden érdeklődő a honlapunkon.

Az elutasítás okai: idős ember vagy kisgyermek mellé felelősséggel nem adható kutya, Csak kinti, tartásra, folyamatosan kennelben tartásra nem adható állat, Napközben hosszú időre magára hagyott kutya, albérletben történő elhelyezés

További 4 bejelentés arra vonatkozott, hogy nem szándékoztuk átvenni a panaszos bármely okból (megunt, megváltozott a családi körülmények) tovább tartani nem kívánt kutyáját. Ezekben az esetekben elmagyaráztuk, hogy alapítványunk az árva és sérült kutyákon segít. Nem tudjuk magánszemélyek személyes felelősségét átvállalni.

A kifogások facebook privát üzenetben, emailen, vagy telefonon érkeztek, melyeket minden esetben azonos felületen válaszoltunk meg. A beérkezett panaszok státusza: lezárt.

Panaszkezelési beszámoló 2017

2017 évben beérkezett valamennyi panasz (8 bejelentés)  tartalma arra vonatkozott, hogy a panaszosnak nem tudunnk, vagy nem szándékoztunk olyan kutyát örökbe adni, mely megítélésünk szerint nem volt az életmódjának, életkörülményeinek, vagy családi állapotának megfelelő. Döntésünket minden esetben a kutya vagy a potenciális örökbe fogadó érdekében hoztuk meg. A feltétel-rendszert és az örökbe fogadás folyamatát már előzetesen megismerheti minden érdeklődő a honlapunkon.

Az elutasítás okai: idős ember, vagy kisgyermek mellé felelősséggel nem adható kutya, Csak kinti, tartásra, folyamatosan kennelben tartásra nem adható állat, Napközben hosszú időre magára hagyott kutya, albérletben történő elhelyezés

A kifogások  facebook privát üzenetben, emailen, vagy telefonon érkeztek, melyeket minden esetben azonos felületen válaszoltunk meg. A beérkezett panaszok státusza: lezárt.